Regulamin Serwera TemSpeak
Ogólne:
1.Dopuszczone jest posiadanie 8 grup serwera (nie licząc rangi specjalnej typu Channel Admin etc;).
2.Każdy użytkownik jest równy.
3.Każdy użytkownik ma prawo wyrazić własne zdanie i opinie na dany temat, wobec Administratora niech lepiej uważa z dobieranymi słowami.
4.Każdy użytkownik ma prawo przebywać na kanałach publicznych.
5.Każdy użytkownik ma prawo złożyć skargę na innego użytkownika poprzez poinformowanie o tym Administratora serwera lub napisania skargi na forum.
6.Każdy użytkownik w przypadku rejestracji musi posiadać rangę Wieku + Płci.
7.Miej szacunek Do Innych Użytkowników TS.
Zakazy na TeamSpeak!
1.Zakaz ustawiania avatarów o treściach pornograficznych, rasistowskich, faszystowskich, wulgarnych, nawiązujących do mniejszości religinych i kulturowych.
2.Zakaz nagrywania na kanałach bez zgody Administratora - chyba że dany gracz obraża twoją osobę i chcesz umieścić nagranie dla Administracji jako dowód.
3.Zakaz puszczania muzyki na kanałach prywatnych oraz publicznych lub tylko i wyłącznie za zgodą użytkowników przebywających na kanale.
4.Zakaz uzywania przedrostkow:[OWNER] [vOWNER] [ROOT] [vROOT] [HA] [SSA] [SA] [Head Admin] [Moderator] [DJ Admin] [DJ] [VIP][DJ BOT][Premium].
5.Zakaz nadmiernego spamowania na czacie / poke.
6.Zakaz zastraszania innych użytkowników.
7.Zakaz zagłuszania innych użytkowników.
8.Zakaz stosowania nicku Team Speak User.
9.Zakaz wpisywania wulgarnych nazw kanałów.
10.Zakaz bojkotów / tworzenia grup przeciwko innym.
11.Zakaz obrażania innych użytkowników.
12.Zakaz reklamowania innych serwerów niż MC-CS.
13.Zakaz używania modulatorów głosowych.
14.Zakaz podszywania się pod Administrację!
15.Zakaz stosowania wulgarnych nicków.
16.Nie Krzyczymy Do Mikrofonu.
17.Nie Drażnimy Nikogo.
18.Nie Skaczemy Po Kanałach Bez Potrzeby.
19.Nie nadużywamy funkcji Complaints!
20.Zakaz przejawu trollingu i niekulturalnego zachowania w stosunku do innych na kanałach publicznych, gdyż nie jest to mile widzane. Szanuj pozostałych użytkowników, oni też są ludźmi.
(Trolling w pewnym stopniu jest dozwolony, wtedy gdy druga osoba wyraża na to zgodę, w przypadku gdy druga osoba nie wyrazi na to zgody, osoba trollująca może otrzymać karę.(blokada/warn/ban)
21.Zakaz tworzenia wielu kont na raz, aby unikać kary na serwerze. (MultiKonto)
(Przykład: Otrzymaliśmy blokadę na serwerze, (pisania,mówienia lub inną) i specjalnie wchodzimy na inne konto na którym nie mamy blokady (inne UNIQUE ID) Jest to zabronione i można otrzymać za to BANA!)
Regulamin Prywatnych Kanałów
1.Kanał nie może zawierać treści wulgarnych.
2.Właściciele kanałów (Head Channel Admin) mogą ustalić własne zasady na kanałach, które nie łamią ogólnego regulaminu.
3.Nie tworzymy bezsensownie kanałów.
4.Nie spamujemy innym użytkownikom.
5.Wszelkie obrażanie, spamowanie, należy zgłaszać do HCHA lub
[email protected]
6.Zakaz Podszywania się pod ludzi.
Jeśli chcesz założyć więcej niż jeden kanał, a posiadasz już kanał, należy zgłosić to do administracji!
Regulamin Banowania
1.Wulgarny Nick:-Kick z serwera(Ostrzeżenie).-Ban na 1-2 godziny.
2.Wulgarny Avatar:-Kick z serwera(Ostrzeżenie). Jeśli avatar nie zostanie zmieniony -Ban na 1-3 godziny.
3.Obraza Admina:(Ostrzeżenie) Ban do 48h Jeśli będzie się to powtarzać - Perm Ban!
4.Obraza innego użytkownika(Tylko udowdoniona!):Ban od 5h do 48h Jeśli będzie się to powtarzać - Perm Ban!
5.Spam:- Kick z serwera (Ostrzeżenie) Ban od 5m do 1h
6.Rekalmowanie innych serverów TS3:-ban 7dni lub Perm Ban - zależy od stopnia reklamowania.
7.Uporczywe wchodzenie na kanały:-kick z serwera, jeśli nadal będzie się to powtarzać -Ban 5-10m
8.Podszywanie się pod Administrację:(Ostrzeżenie) -Kick z serwera, -Perm Ban - zależy od stopnia podszywania się.
9.Kary nie ujęte w żadnym z punktów mogą podlegać karze:-Od kicka do 12 godzinnego bana.