President MCD Fusion Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 28 Polubienia: 15/8
Regulamin Serwera TemSpeak
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Dopuszczone jest posiadanie 8 grup serwera. 2. Przebywanie na naszym TeamSpeak-u jest bezpłatne. 3. Wchodząc na nasz serwer TeamSpeak3 Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu oraz netykiety.
ADMINISTRACJA
[»] Administrator ma zawsze racje. [»] Administrator to nie robot, też ma swoje zajęcia, więc w miarę możliwości prosimy o samodzielność i cierpliwość. [»] Administrator ma prawo zrobić wszystko by utrzymać przestrzeganie regulaminu przez użytkowników teamspeak. [»] Administracja zastrzega sobie prawo do edycji Regulaminu, bez wcześniejszego powiadomienia użytkowników. [»] Pytania zadajemy Moderatorom nie zawracając głowy Wyższym rangom (jeżeli moderator nie potrafi odpowiedzieć na Twoje pytanie przekaże je wyżej). [»] Jakiekolwiek agresywne zachowanie tzw. napinka do administracji teamspeak będzie surowo karana.
UŻYTKOWNICY
[»] Zakaz reklamowania stron oraz serwerów innych niż MC-CS.PL. [»] Zakaz obrażania innych użytkowników serwera teamspeak. [»] Zabronione jest wielokrotne używanie funkcji „poke”. [»] Zakaz umieszczania wpisów, nicków, avatarów, obrazków, filmików itp. naruszających prawa autorskie, o treści erotycznej, wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, orientacji seksualnej, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym. [»] Zabronione jest podszywanie się pod administrację / użytkowników. [»] Zabronione jest tworzenia wielu kont na raz, aby unikać kary na serwerze. [»] Zakaz używania modulatorów głosowych oraz programów do puszczania niechcianych dźwięków. [»] Zakaz nagrywania na kanałach bez zgody Administratora - chyba że dany gracz obraża twoją osobę i chcesz umieścić nagranie dla Administracji jako dowód. [»] Zakaz puszczania muzyki na kanałach prywatnych oraz publicznych lub tylko i wyłącznie za zgodą użytkowników przebywających na kanale. [»] Użytkownik ma prawo przebywać na kanałach publicznych. [»] Użytkownik w przypadku rejestracji musi posiadać rangę Wieku + Płci. [»] Zakaz nadmiernego spamowania na czacie. [»] Zakaz stosowania nicku „Team Speak User”. [»] Zakaz bojkotów / tworzenia grup przeciwko innym. [»] Zakaz nadmiernego skakania po kanałach bez potrzeby. [»] Zakaz przejawu trollingu i niekulturalnego zachowania w stosunku do innych na kanałach publicznych, gdyż nie jest to mile widzane. Szanuj pozostałych użytkowników, oni też są ludźmi. [»] Zakaz uzywania przedrostkow:[OWNER] [vOWNER] [ROOT] [vROOT] [HA] [SSA] [SA] [Head Admin] [Moderator] [DJ Admin] [DJ] [VIP][DJ BOT][Premium][Zaufany]. [»] Zakaz nadużywania funkcji „Complaints”. [»] Wszelkie próby wyłudzania od użytkowników adresów IP oraz próby dokonywania ataków ddos na serwer jak i użytkowników będzie kończyć się Perm Banem, oraz osoba dokonująca ataku wraz z zebranymi informacjami zostanie zgłoszona. [»] Skakanie po kanałach Prośba o Rejestrację / Rangę, Prośba o kanał, Inne, jest surowo karane.
Regulamin Kanałów Prywatnych
[»] Kanał nie może zawierać treści wulgarnych. [»] Właściciele kanałów (Head Channel Admin) mogą ustalić własne zasady na kanałach, które nie łamią ogólnego regulaminu. [»] Head Channel Admin odpowiada za swój kanał, dodawaj adminów, operatorów tylko zaufanym użytkownikom. [»] Head Channel Admin jest tylko jeden, w przypadku chęci dodania drugiego HCA zgłoś się do Administracji. (Na własne ryzyko, nie odpowiadamy za ten podpunkt, nie zalecane!) [»] Nie tworzymy bezsensownie kanałów. [»] Prywatny kanał może zawierać hasło ale nie musi. [»] Zakaz Zakładania wielu kanałów na raz. [»] Zakaz Tworzenie cspacer'ów. [»] Zakaz usuwania numeru przed nazwą kanału, usunięcie będzie oznaczać blokadę kanału. [»] UWAGA! aby kanał nie został usunięty, właściciel kanału musi raz w ciągu 2 miesięcy wejść na serwer/kanał.
Regulamin VIPA
[»] Nie spamujemy na czacie globalnym, czat globalny jest od jakiegoś ogłoszenia/eventu bądź przywitania się. [»] Nie nadużywamy wchodzenia na kanały prywatne, jeśli właścicel kanału sobie tego nie życzy to nie wchodzimy. [»] Nie nadużywamy vote ban (funkcja Complaints!) Jeśli ktoś łamie regulamin serwera możemy go zgłosić do vote bana. [»] Nie nadużywamy poke, do admina jeden poke na kilka minut. [»] Na czacie globalnym nie reklamujemy serwerów TS3/ani żadnych adresów ip!!!, nie reklamujemy żadnych stron/reflinki zakazane!, Wyjątki to z youtube, cda, facebook, twitch, fotka, kwejk, sadistic, wiocha, tinychat.
Regulamin Banowania
1. Wulgarny Nick:-Kick z serwera (Ostrzeżenie).-Ban na 1-2 godziny. 2. Wulgarny Avatar:-Kick z serwera (Ostrzeżenie). Jeśli avatar nie zostanie zmieniony -Ban na 1-3 godziny. 3. Obraza Admina:(Ostrzeżenie) Ban do 48h Jeśli będzie się to powtarzać - Perm Ban! 4. Obraza innego użytkownika(Tylko udowdoniona!):Ban od 5h do 48h Jeśli będzie się to powtarzać - Perm Ban! 5. Spam:- Kick z serwera (Ostrzeżenie) Ban od 5m do 1h 6. Rekalmowanie innych serverów TS3:-ban 7dni lub Perm Ban - zależy od stopnia reklamowania. 7. Uporczywe wchodzenie na kanały:-kick z serwera, jeśli nadal będzie się to powtarzać -Ban 5-10m 8. Podszywanie się pod Administrację: (Ostrzeżenie) -Kick z serwera, -Perm Ban - zależy od stopnia podszywania się. 9. Kary nie ujęte w żadnym z punktów mogą podlegać karze:-Od kicka do 12 godzinnego bana.
Changelog:
Spoiler
01.08.2015- Ulepszono regulamin, dodano nowe podpunkty.
20.07.2015 - Dodano podpunkt 6 w ogólnych.
Regulamin By Matis - Zakaz Kopiowania
Poprzednia wersja regulaminu:
Spoiler
Regulamin Serwera TemSpeak
Ogólne:
1.Dopuszczone jest posiadanie 8 grup serwera (nie licząc rangi specjalnej typu Channel Admin etc;).
2.Każdy użytkownik jest równy.
3.Każdy użytkownik ma prawo wyrazić własne zdanie i opinie na dany temat, wobec Administratora niech lepiej uważa z dobieranymi słowami.
4.Każdy użytkownik ma prawo przebywać na kanałach publicznych.
5.Każdy użytkownik ma prawo złożyć skargę na innego użytkownika poprzez poinformowanie o tym Administratora serwera lub napisania skargi na forum.
6.Każdy użytkownik w przypadku rejestracji musi posiadać rangę Wieku + Płci.
7.Miej szacunek Do Innych Użytkowników TS.
Zakazy na TeamSpeak!
1.Zakaz ustawiania avatarów o treściach pornograficznych, rasistowskich, faszystowskich, wulgarnych, nawiązujących do mniejszości religinych i kulturowych.
2.Zakaz nagrywania na kanałach bez zgody Administratora - chyba że dany gracz obraża twoją osobę i chcesz umieścić nagranie dla Administracji jako dowód.
3.Zakaz puszczania muzyki na kanałach prywatnych oraz publicznych lub tylko i wyłącznie za zgodą użytkowników przebywających na kanale.
4.Zakaz uzywania przedrostkow:[OWNER] [vOWNER] [ROOT] [vROOT] [HA] [SSA] [SA] [Head Admin] [Moderator] [DJ Admin] [DJ] [VIP][DJ BOT][Premium].
5.Zakaz nadmiernego spamowania na czacie / poke.
6.Zakaz zastraszania innych użytkowników.
7.Zakaz zagłuszania innych użytkowników.
8.Zakaz stosowania nicku Team Speak User.
9.Zakaz wpisywania wulgarnych nazw kanałów.
10.Zakaz bojkotów / tworzenia grup przeciwko innym.
11.Zakaz obrażania innych użytkowników.
12.Zakaz reklamowania innych serwerów niż MC-CS.
13.Zakaz używania modulatorów głosowych.
14.Zakaz podszywania się pod Administrację!
15.Zakaz stosowania wulgarnych nicków.
16.Nie Krzyczymy Do Mikrofonu.
17.Nie Drażnimy Nikogo.
18.Nie Skaczemy Po Kanałach Bez Potrzeby.
19.Nie nadużywamy funkcji Complaints!
20.Zakaz przejawu trollingu i niekulturalnego zachowania w stosunku do innych na kanałach publicznych, gdyż nie jest to mile widzane. Szanuj pozostałych użytkowników, oni też są ludźmi.
(Trolling w pewnym stopniu jest dozwolony, wtedy gdy druga osoba wyraża na to zgodę, w przypadku gdy druga osoba nie wyrazi na to zgody, osoba trollująca może otrzymać karę.(blokada/warn/ban) 21.Zakaz tworzenia wielu kont na raz, aby unikać kary na serwerze. (MultiKonto)
(Przykład: Otrzymaliśmy blokadę na serwerze, (pisania,mówienia lub inną) i specjalnie wchodzimy na inne konto na którym nie mamy blokady (inne UNIQUE ID) Jest to zabronione i można otrzymać za to BANA!)
Regulamin Prywatnych Kanałów
1.Kanał nie może zawierać treści wulgarnych.
2.Właściciele kanałów (Head Channel Admin) mogą ustalić własne zasady na kanałach, które nie łamią ogólnego regulaminu.
3.Nie tworzymy bezsensownie kanałów.
4.Nie spamujemy innym użytkownikom.
5.Wszelkie obrażanie, spamowanie, należy zgłaszać do HCHA lub H@.
6.Zakaz Podszywania się pod ludzi.
Jeśli chcesz założyć więcej niż jeden kanał, a posiadasz już kanał, należy zgłosić to do administracji!
Regulamin Banowania
1.Wulgarny Nick:-Kick z serwera(Ostrzeżenie).-Ban na 1-2 godziny. 2.Wulgarny Avatar:-Kick z serwera(Ostrzeżenie). Jeśli avatar nie zostanie zmieniony -Ban na 1-3 godziny. 3.Obraza Admina:(Ostrzeżenie) Ban do 48h Jeśli będzie się to powtarzać - Perm Ban! 4.Obraza innego użytkownika(Tylko udowdoniona!):Ban od 5h do 48h Jeśli będzie się to powtarzać - Perm Ban! 5.Spam:- Kick z serwera (Ostrzeżenie) Ban od 5m do 1h 6.Rekalmowanie innych serverów TS3:-ban 7dni lub Perm Ban - zależy od stopnia reklamowania. 7.Uporczywe wchodzenie na kanały:-kick z serwera, jeśli nadal będzie się to powtarzać -Ban 5-10m 8.Podszywanie się pod Administrację:(Ostrzeżenie) -Kick z serwera, -Perm Ban - zależy od stopnia podszywania się. 9.Kary nie ujęte w żadnym z punktów mogą podlegać karze:-Od kicka do 12 godzinnego bana.
Pamiętaj że za nie dostosowanie się do regulaminu grozi unregister bądź BAN!
Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.
Aktualizacja Regulaminu: 14.09.2015
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum